მარტივი ვარჯიშები სხეულის ფორმების გასაუმჯობესებლად!

გთავაზობთ რამდენიმე მარტივ ვარჯიშს, რომელიც თქვენი სხეულის ქალურ ნაწილებს სიმრგვალესა და სიმკვრივეს მიანიჭებს:

– ფეხები გადგით მხრების სიგანეზე, ხელები – წინ, ჩაჯდომა (ფეხები 90 გრადუსზე). თავიდან, სანამ მიეჩვევით, შეგიძლიათ ხელებით მუხლებს დაეყრდნოთ.

– ვდგებით სკამთან, ვეყრდნობით ხელებით საზურგეს და გამართულ ფეხს ვიქნევთ უკან, ისე რომ ფეხი იატაკზე არ დავდგათ. შევასრულოთ ჯერ ერთი ფეხით, შემდგომ მეორით.laying-flat-480x320

– ვწვებით ხალიჩაზე. ფეხებს ვხრით 90 გრადუსით და წელს ვწევთ მაღლა. სასურველია წელის აწევისას შევატყუპოთ მუხლები, დაწოლისას კი გავშალოთ.

– ვწვებით მუცელზე, ვწევთ უკან ფეხებს და ვაკეთებთ მაკრატელს.

– ვდგებით ხელ-ფეხზე და გაჭიმულ ფეხს რიგრიგობით ვიქნევთ უკან.

ყველა ვარჯიში უნდა შეასრულოთ საშუალოდ 20-20-ჯერ. თავიდან შეგიძლიათ დაიწყოთ 5-ით და ნელ-ნელა მოუმატოთ.

იცხოვრეთ ჯანსაღად და დატკბით საკუთარი სხეულით!

 

წყარო

მსგავსი სიახლეები
161 ნახვა